PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dragunity Aklys



Jay Yuki
08-03-2011, 10:41
When this card is Normal Summoned, you can Special Summon 1 "Dragunity" monster from your hand, then equip it with this card. When this card is sent to the Graveyard while equipped to a monster, select 1 card on the field, and destroy it.

Kartın açıklaması bu.Bu kartı bi karta bağladık ve bağladığımız kart bi kart efektiyle sahadan kalktı,savaşta yok edildi veya kapatıldı Aklysde mezara gitti yine kart patlatır mıyız?

Spiritreaper
08-03-2011, 10:58
hayır. bi elemana bağlıyken sadece o patlarsa eff çalışır mesela leggionare(yanlış yazdım)'e bağladığını düşün efeğiyle aklys feda edip monster patlattıktan sonra aklys'in efeğiyle +1 kart patlatıyorsun(opsiyonel değil bu). ama diyelim elemanımız mirror filan yedi aklys çalışmaz. yanlış hatırlamıyorsam bom'la çalışıyordu.

bu arada yeni farkettim sen yanlış kartın açıklamasını yazmışsın. lol

Zorc
08-03-2011, 10:59
''When this card is sent to the Graveyard while equipped to a monster''

Jay Yuki
08-03-2011, 11:34
Teşekkür ederim.


hayır. bi elemana bağlıyken sadece o patlarsa eff çalışır mesela leggionare(yanlış yazdım)'e bağladığını düşün efeğiyle aklys feda edip monster patlattıktan sonra aklys'in efeğiyle +1 kart patlatıyorsun(opsiyonel değil bu). ama diyelim elemanımız mirror filan yedi aklys çalışmaz. yanlış hatırlamıyorsam bom'la çalışıyordu.

bu arada yeni farkettim sen yanlış kartın açıklamasını yazmışsın. lol

Yok yaf Dragunity Aklys işte wikiadan kopyaladım :D Peki Legionnaire efekti ile Aklys gönderdik onlar Chain mi olur yani önce face up monster sonra da kart mı patlatılır ? Yoksa iki kart aynı anda mı patlar ? Ayrıca rakibin sahasına face up monster yokken Legionnaire ile Aklys gönderebilir miyiz sadece bir kart patlatabilmek için?

Spiritreaper
08-03-2011, 11:57
Teşekkür ederim.



Yok yaf Dragunity Aklys işte wikiadan kopyaladım :D Peki Legionnaire efekti ile Aklys gönderdik onlar Chain mi olur yani önce face up monster sonra da kart mı patlatılır ? Yoksa iki kart aynı anda mı patlar ? Ayrıca rakibin sahasına face up monster yokken Legionnaire ile Aklys gönderebilir miyiz sadece bir kart patlatabilmek için?

önce legionnaire ile face-up kartıpatlatırsın sonra aklys'in efeği mezardan çalşır.

Jay Yuki
08-03-2011, 12:01
Teşekkürler.
Rakibin sahasında face-up monster yokken Legionnaire ile Aklys gönderebilir miyiz sadece bir kart patlatmak için ?

Spiritreaper
08-03-2011, 12:32
Legionnaire'nin efeği çalışması için rakibin en az 1 face-up monster kontrol etmesi lazım. sana bi tavsiye relase restrain wave ile aklys feda ederek +2-3-4 olabilirsin incele bi o kartı

Jay Yuki
08-03-2011, 15:16
Vuhuuuu harika gerçekten çok çok çok teşekkür ederim :D