PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : royal tribute



crease
06-01-2011, 00:38
mesela royal tribute basınca adam 3 canavar attı elindede 1 kart var o kartada bakmak zorundasınız diğimi

Rorschach
06-01-2011, 00:39
Eline bakıyorsun, bütün canavarları atıyorsun. Sen de elini rakibe gösteriyorsun, önce canavarları atıp sonra bakmıyorsun ele ama sonuç olarak değişen bir şey yok.

3f3
06-01-2011, 00:47
Both players must show their hands to the opponent when "Royal Tribute" resolves.[1]

Mehmet doğru söylemiş ama ruling de gelsin diye şeyettim.

crease
06-01-2011, 16:43
teşekkür ederim peki rulinglerin yazdığı bir kitapçık site vb. varmı yoksa yugioh.wikiadanmı bakıyoruz

Ex
06-01-2011, 16:45
teşekkür ederim peki rulinglerin yazdığı bir kitapçık site vb. varmı yoksa yugioh.wikiadanmı bakıyoruz

Wikia'dan.

bockun
06-01-2011, 16:47
teşekkür ederim peki rulinglerin yazdığı bir kitapçık site vb. varmı yoksa yugioh.wikiadanmı bakıyoruz

http://www.netrep.net/ den bakabilirsin.

Edit: Wikia'da olur da netrep daha pratik xD

crease
06-01-2011, 18:34
oha müthiş bişey :D