PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : karakuri



Synchro Monster
02-05-2011, 18:45
karakuriler yeterince ii mi yani yapilmaya değer mi ii gördüm ben biraz sürekli battle position değiştirerek fln burei midir bureidomudur onla kart çekiolar falan filan :D

Flamvell
02-05-2011, 18:48
şuan machina ve plantle beraber bi buildleri var ama ninishi gelince direk synchro yapabilcekler baya iyi seri

HEK
02-05-2011, 18:49
el avntajı ve hız ı çok iyi. muhteşm bi deck bence. ayrıca en fazla 1 2 kartı etkilenr banlist ten. ama karakuri tek yetmz kmp daha iyi

Synchro Monster
02-05-2011, 20:26
yapsam ii olur mu sizce değer mi ?

HEK
02-05-2011, 20:37
bence yap ama kmp yap tek karakuri yapmz

Sas
03-05-2011, 20:22
bende kmp var su anda satabilirim synchroları eksik ama sadece
1 bureido var

Paragon
03-05-2011, 20:31
3.Oldum regionalsda 6-0 gideceğimden de eminim.Satıyorum ilgilenirsen ulaş.Kullanmayı da öğretirim.

3f3
03-05-2011, 20:39
Ninishi geliyor tek karakuri akar.

t-berk
03-05-2011, 21:21
Ninishili karakuriler ve Machina karakuriler en iyi decklerdendir rahat iş yapan deck karakuri direk tier 1 seri

whopperadamım
03-05-2011, 21:28
Ninishili karakuriler ve Machina karakuriler en iyi decklerdendir rahat iş yapan deck karakuri direk tier 1 seri

Tier 1 Kadar Olamaz Bence Ama Hayvansal Bir Fiyatı Yok ve Güçlü.
Misal Ninishi Pre-Order: 0.25 $

YGO CU
03-05-2011, 21:29
hakkaten lan şu banlistte batrsılr bu karakuriyi oğul dövr bizi :D
bu arada bence karakuri tier 0.00000000000000000000...1 :D

whopperadamım
03-05-2011, 21:30
lütfen birisi şu arkadaşı durdursun artık.

YGO CU
03-05-2011, 21:31
lütfen birisi şu arkadaşı durdursun artık.

ya gene noldu
naptım şimdi

t-berk
03-05-2011, 21:31
Tier 1 Kadar Olamaz Bence Ama Hayvansal Bir Fiyatı Yok ve Güçlü.
Misal Ninishi Pre-Order: 0.25 $
Rahat tier1 bir deck.Ninishi sadece destek yapıyor tek turda 3-4 tane karakuri shogun synchroları cağırılması için.Su anda bile machina plantlı versiyonları tier1 deck Ninishi gelsin Saf karakuride tier 1 olacaktır eminim.

Bu arada banlistlik bir durumu yok karakurilerin.BOM,warning ve daha birsuru staple kart ile durdurulabiliyor.ustelik saldırma zorunluluğu vs onlarıda gayet dengeli yapıyor.Yani karakuriler gayet dengeli seri arkadaslar

whopperadamım
03-05-2011, 21:33
Rahat tier1 bir deck.Ninishi sadece destek yapıyor tek turda 3-4 tane karakuri shogun synchroları cağırılması için.Su anda bile machina plantlı versiyonları tier1 deck Ninishi gelsin Saf karakuride tier 1 olacaktır eminim.


Compulsory Felan Parçalar Ama. Neyse Görücez Hele Bi Gelsin EXVC.

Tracter
03-05-2011, 21:39
ninishi li karakuri ler in komboları KMP den çok daha fazla can yakıyor ama biraz incosnsistent bir deck ve resource leri çok çabuk harcıyor ve sahadakileri kaybederse toparlanması oldukça zor KMP daha dengeli ya ama tier 1 olur mu saf karakuri olmaması için neden göremiyorum

Synchro Monster
04-05-2011, 08:16
tamam ii deck baya anladiğim kadariyla tamam ama karakuri machina mi saf karakuri mi kurayim ?

YGO CU
04-05-2011, 13:06
tamam ii deck baya anladiğim kadariyla tamam ama karakuri machina mi saf karakuri mi kurayim ?

machina lıyı kur bence
çünkü nisishi gelince saf karakuri şimdiki karakuriye göre daha iyi olck ama nedn machina karakuriyle nisishili karakuriyi birlştirmeyesin :D

Paragon
04-05-2011, 13:17
Saf Karakuri kur.Ben makul bir fiyata bütün karakuri kartlarını veririm.

Synchro Monster
04-05-2011, 13:24
yok saol ama ben sipariş vericem