PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ¿0 level?



lllstrikelll
21-05-2011, 17:24
Herhangi bir, 1 levellık monster'ın levelını düşürsek o moster 0 level mı sayılır? Bide o monster 0 level oluyosa 2 levellık bi tuner kullanıp Fotmula Synchron falan çağırabilirmiyiz?

omer yasir
21-05-2011, 17:32
Herhangi bir, 1 levellık monster'ı targetleyip Level Eater çağırırsak o moster 0 level mı sayılır? Bide o monster 0 level oluyosa 2 levellık bi tuner kullanıp Fotmula Synchron falan çağırabilirmiyiz?

0 level olmaz öyle birsey yok diye biliyorum (yanlis olabilir) ayrica level eater zaten sadece level 5 ve üstü kartlarda kullanilir.

lllstrikelll
21-05-2011, 17:34
ops sorry ama baska level düsüren kartlarda var olar 1 levellara işlemiyomu şimdi?

Evil
21-05-2011, 17:35
0 ve - Level felan olabiliyordu.
Şuan hatırlayamıyorum ama yapılması imkanlııydı.
Yani 0 level non tuner + level 2 tuner = formula olabiliyor.
Yada -2 level non tuner + level 4 tuuner = formula felan çok troll olaylar olabiliyordu.

MagiCisMighT_
21-05-2011, 17:58
okusana bi kartı

Karujin
21-05-2011, 17:59
Bu kadar da noob olmayın yani.


If this card is in the Graveyard, you can activate its effect by selecting 1 face-up Level 5 or higher monster you control. Reduce that monster's Level by 1. Special Summon this card from the Graveyard. This card cannot be Tributed except for a Tribute Summon.

lllstrikelll
21-05-2011, 18:00
pff anladık onu ömerde dei başka yollarıda var level düşürmenin

NyKs
21-05-2011, 18:56
Fotmula Synchron

aranızda bu kartı bilen biri varmı :D ehueheuhue

lllstrikelll
21-05-2011, 19:03
dikkat ettiysen qwerty klavyede r ile t harfi yan yana yanlış basmka gayet doğal yani -.-"

Yami Burak
21-05-2011, 19:07
pff anladık onu ömerde dei başka yollarıda var level düşürmenin

http://yugioh.wikia.com/wiki/Cost_Down

Spiritreaper
21-05-2011, 19:19
level 0 olmuyor mesela legend..wait for it..dary ocean varken level 1 water çağır yine 1 kalır.

omer yasir
21-05-2011, 19:56
0 veya eksi level yok elinde level eater varken Cost Down oyna mesela yine level 1 kalir, 0a veeya eksiye inmez.

ByPippo
21-05-2011, 21:17
egosticial beast mi neydi. Tuner. yaratığı çağırmak için elinden beast type canavar atıyorsun. attığın zaman bizim eleman ya attığın kartın yıldızı kadar çoğalıyor yada attığın kadar azalıyor.

whopperadamım
22-05-2011, 00:25
Benim bildiğim 0 level diye bir şey olamaz. 1 levellı bir canavarın seviyesini herhangi bir kartın efekti ile azaltırsanız yine 1 olarak kalır diye biliyorum.