PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : WinterBells



Knight
07-07-2011, 19:40
Geçen seneydi sanırım, YGOTurk'te görmüştüm oyunun ismi Winterbells (http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm). Emre diye bi' arkadaş vardı, onunla yarışıyorduk. Gezince aklıma geldi, deneyin en azından bi' gayet iyi bi' oyun.

Ehem, herkes skorlarını koysun; buyrun açılış benden:

http://i52.tinypic.com/25inlsm.jpg

Şevkinizi de kırayım biraz:


http://www.youtube.com/watch?v=Rnff9T7ivGw

TR Mediocre
07-07-2011, 19:44
İlk deneme 3420
8390
O kadar nasıl yaptın püf noktası falan varmı 0_o

Knight
07-07-2011, 19:47
Var, kuşlar puanınızı ikiye katlıyor.

MKcellat
07-07-2011, 19:48
high score'una bakmadan az oynadım sonra dedim kaç yapmış acaba diye sonra direk kapadım :/


bi daha denicem x/

TR Mediocre
07-07-2011, 19:50
19970 yaptım yeah

TR Mediocre
07-07-2011, 19:54
42090 en yüksek skorum

Knight
07-07-2011, 19:56
Dünya rekoruna bakın siz.

MKcellat
07-07-2011, 19:57
oyun muzigini nası kapatcaz

Knight
07-07-2011, 19:59
Mute'la direkt, kapatmayı ben de bulamadım.

whopperadamım
07-07-2011, 20:03
504-9810 Yapabildim daha o.O

Knight
07-07-2011, 20:12
Zorlayın kendinizi beyler, ıkınınca daha iyi yapılıyor. :D

TR Mediocre
07-07-2011, 20:15
Eski sitenin linkini kaldır ban veya uyarı gelebilir.(bence)
Edit=61K

Knight
07-07-2011, 20:23
Kaldırdım tamam.

whopperadamım
07-07-2011, 21:03
23960 yaptım xD

TR Mediocre
07-07-2011, 21:35
234450

fikibok
07-07-2011, 22:27
53860

fikibok
07-07-2011, 22:41
Off tam kuşa değiyodum düştüm 150000i geçcektim -_- 75890.

Tracter
08-07-2011, 00:05
200k da kuş kaçırmasam daha iyi olurdu. Yapacak bir şey olmayınca oynanır bu 5 dk lığına falan.

http://i52.tinypic.com/6dwi9u.jpg

3f3
08-07-2011, 09:25
Tavşanınızı sağa rushlamak istiyosanız sağ tıklayın asdf rastgele buldum.

Güzel oyun ya deniyorum arada rekorum 75k :E

Warriors
08-07-2011, 10:14
http://www.youtube.com/watch?v=BXB-BHhORkg

O.o

Tracter
08-07-2011, 18:07
kuşu basıcam derken düştüm :( 58m.

http://i53.tinypic.com/23lla1g.jpg

whopperadamım
08-07-2011, 19:36
621980 Yapabildim En Son. Kuşlar Kilit Nokta Bir de Yukarı Çıktıkça Ziller de Küçülüyor. (Mertcan 8) )