PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Debris Dragon + Dandylion



Jay Yuki
24-01-2011, 21:31
Debris Efektiyle Dandy gelince sahadaki Dandy mezara giderse efekti çalışır mı?

Rorschach
24-01-2011, 21:34
Evet çünkü özelliği sahada çalışmıyor, debris dragon sahadayken özelliğini engelliyor kartların. Ayrıca özelliklerinin çalışmasını değil, kendilerini engelliyor ; yani kartların özelliklerini çalıştırıp costlarını ödeyebilirsin ama sonuç olarak engellenirler.

Jay Yuki
24-01-2011, 21:37
yani sahadan kalktığı an debrisin etkisi kalkıyor gibi bişi ?

Arda_Okan
24-01-2011, 21:46
peki bende bişii sorcam debris + dandy ile blackrose cağırdın sonra effectini kullandın brd nin tüm saha temizlenir, 2 token gelir di mi? ben öyle biliyorumda yanlış biliyosam düzeltin :D

Tendays12
24-01-2011, 21:51
peki bende bişii sorcam debris + dandy ile blackrose cağırdın sonra effectini kullandın brd nin tüm saha temizlenir, 2 token gelir di mi? ben öyle biliyorumda yanlış biliyosam düzeltin :D

Yanlış bilgi vermiş olmayim ama bnm bildiğim BRD gelir saha temizlenir sonra 2 token gelir.

omer yasir
24-01-2011, 21:55
Evet önce BRD gelir, dandynin effekti calisir, sonra BRDnin effekti Chainlenir, chain oldugundan ilk BRDnin effi calisir saha temizlenir sonra 2 token gelir.

Rokudenashi
24-01-2011, 21:56
token gelir bide dandynin sahada çalışan bi effi yokki nagete lesin debris

Arda_Okan
24-01-2011, 21:56
şöyle oluyo diye biliyorum
Dandy mezara gider eff çalışır chain 1
sonra brd nin eff i çalışır chain 2
chain sondan başlar, brd sahayı temizler sonra 2 token gelir

edit: uğurcanla ömer hızlı davranmış :D

Tendays12
24-01-2011, 21:57
şöyle oluyo diye biliyorum
Dandy mezara gider eff çalışır chain 1
sonra brd nin eff i çalışır chain 2
chain sondan başlar, brd sahayı temizler sonra 2 token gelir

Evet aynen öyle olur biz de onu diyoruz zaten.

Rorschach
24-01-2011, 22:21
Bu arada soru cevap bölümüne açın sorularınızı, tekil kart tartışmalarında kartlarla ilgili tartışılıyor soru sorulmuyor.