PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sorular



Tendays12
25-01-2011, 20:52
Şimdi 2 tane sorum var.
1-Bn CB Pegasusu oynadım Rubyi koydum s&tye crystal raigeki kapatıp.Turu bitirdim sıra onda black whirlwind oynadı sonra sirocco oynadı black whirlwindin effini kulanmak istedi bnde crystal raigeki ile siroccoyu yok ettim.Sonra bn black whirlwind eff çalışmaz ddm o çalışır ddi.Hangimizinki doğru??
2-Volcanic Slicerı atkda attım effini kullanmak istedim bn bunu atkda attıktan sonra öncelik bnde olur dedim ve effini kullanmak istedim o hayır öncelik bnm ddi bthyi açtı ve effini kulanamazsın dedi.Hangisi doğru??

t-berk
25-01-2011, 21:21
Şimdi 2 tane sorum var.
1-Bn CB Pegasusu oynadım Rubyi koydum s&tye crystal raigeki kapatıp.Turu bitirdim sıra onda black whirlwind oynadı sonra sirocco oynadı black whirlwindin effini kulanmak istedi bnde crystal raigeki ile siroccoyu yok ettim.Sonra bn black whirlwind eff çalışmaz ddm o çalışır ddi.Hangimizinki doğru??
2-Volcanic Slicerı atkda attım effini kullanmak istedim bn bunu atkda attıktan sonra öncelik bnde olur dedim ve effini kullanmak istedim o hayır öncelik bnm ddi bthyi açtı ve effini kulanamazsın dedi.Hangisi doğru??
1)Black whirlwindiın effinin calısması için çağrılan bwde,Black whirlwindda sahada kalması lazım
2)Attım derken cağırdım diyorsan tur sendedir ve canavar cağırdığındada onceliğin vardır ve cağırdığın canavarın effini aktiflestirebilirsin.NOT=Flip summon olursa fliplenen canavarın onceliği olmuyor eğer fliplenince aktiflesen bir eff değilse.Orneğin card trooper'ı flip summon yaptığında effini aktiflestiremeden rakip bom acabilir