PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mmorpg



The Big V
16-05-2012, 23:08
Beyler şöyle 2-3 günde sıkmayan bir MMORPG oyun arıyorum Metin2 gibi boktan olmasın lütfen :D LoL,Dota2,Champions Online arasında kaldım şimdilik sizin önerileriniz neler ? ;)

Ruby
16-05-2012, 23:21
Ilk iki yazdigin Mmorpg degil yalniz

Çinçançon
16-05-2012, 23:26
Diablo III asd.

The Big V
16-05-2012, 23:30
Ilk iki yazdigin Mmorpg degil yalniz
Doğru ya yeni fark ettim :D Diablo3 ü alacağım yakında Champions Online güzel mi ? Bileniniz var mı

The Big V
17-05-2012, 21:07
Up yorum yapan yok mu ? :(

Zorc
17-05-2012, 21:17
runes of magic

bahadiry62
13-06-2012, 11:05
Doğru ya yeni fark ettim :D Diablo3 ü alacağım yakında Champions Online güzel mi ? Bileniniz var mı

parayı veren düdüğü çalar dicemde oyuna 108 tl vericende sonra oyunu bulucanda stokda olmadığını görünce depresyona giricende oooooooooo diablo 3 ile uğraşma :) dota 2 öneririm .

lllstrikelll
13-06-2012, 11:42
parayı veren düdüğü çalar dicemde oyuna 108 tl vericende sonra oyunu bulucanda stokda olmadığını görünce depresyona giricende oooooooooo diablo 3 ile uğraşma :) dota 2 öneririm .

beta key bulabilirsen tabi

The Big V
13-06-2012, 12:49
LoL u deneyeyim dedim de oynayamadım amk :(

lllstrikelll
13-06-2012, 13:21
oha oynaması en kolay MOBA LoL nerdeyse

yaralıserseri61
13-06-2012, 13:53
LoL bok gibi Dota'dan sasma

aizek
13-06-2012, 13:57
abi blizzarddan vaz gecme bırde guild wars 2 çok iyi olacak gibi geldi bana

The Big V
13-06-2012, 14:01
Yani oynayamadım derken arena gibi bi yerde gavurlarla bot kestik level atlıyorum sonra levelim 2 gözüküyo birde arenaya gitmeden hero mu ne seçiyon onların en iyisi hangisi ? :D

lllstrikelll
13-06-2012, 14:54
bak şimdi bi oyun bi maç içi bide oyun levelın var maç levelın o maç içindeki levelın oyun levelın genel levelın oluyo ve pek bişi etki etmiyo speller dışında hero dediklerin championlar sanırsam en iyi diye bişey yok hangisiyle en iyi oynuyosan o en iyidir ama bazılarının daha güçsüz olduğu yalan değil

The Big V
13-06-2012, 15:06
Nick neydi senin olmadı oynarız