PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Team Underage Signers !!!



semanka
19-02-2013, 19:14
Takıma Alımlar Açıktır

Takım Üyeleri

1-) Semanka- Deniz Aral Vurucu ( Kaptan ) Deck: Gravekeeper's, Bubble Beat,Evilswarm
2-) BladeTr- Burak Aras Deck: Six Samurai, Dw
3-) Ragnar- İsmail Çalışkan Deck: Dark world, Dino-Rabbit, Chaos Dragon
4-) NeosBerk-Berk Emre Kutlutürk: Agent, Elemental Hero Air Neos OTK, Blackwing, Fire King, Madolche, Frognarch
5-) Let The Game Begin-Yiğitcan Türedi : Agent
6-)qwert_b_13- Baran Alp Narinoğlu Deck: Chaos Dragon E-swarm
7-)borasaurus- Bora Sarıoğlu Deck: İnzektor macro rabbit machine blackwing dark world
8-)Ali Kutay Danıştay Deck: Geargia, Karakuri, Chaos Dragon, Blackwing
Team Kuralları:
1- Her zaman hedef turnuvalarda top yapmak olacak.
2- Turnuvalarda birinin invite alma şansı var fakat diğerinin yoksa maç invite şansı olana verilecek.
3- Teamde herkes birbirine saygılı olacak ve turnuvalarda birbirine ihtiyaçları olan kartlar verilecek ( Turnuvalık ). Ortak box falan açılacak.
4- Bu kurallara uymayan takımdan atılacak.
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20120921201833/yugioh/images/9/94/TEAM_5D%27S.jpg

Team Başvuru Formu

Ad- Soyad:
Deck:
Yaş:
Mail:

Ryokoichi
25-02-2013, 20:19
Size de başarılar gençler :)

semanka
25-02-2013, 22:33
Teşekkürler.

semanka
04-03-2013, 19:06
Alp Tamerin başvurusu reddedilmiştir.

Neko Blade
27-03-2013, 17:50
Mist Wurm yerine oraya BladeTR yaz.

semanka
02-04-2013, 20:37
Can Kabakçıoğlu teame alınmıştır.

Neko Blade
02-04-2013, 22:38
ndn kaptanlıktan çıktım :(. Neyse sana kalmış. Desteye DW yaz istersen Hazirana DW'em olcak. Her ne kadar Dragged felan olmasada. Onları sonra alacam.

semanka
03-04-2013, 14:11
Canda 2 dragged var.

semanka
03-04-2013, 14:27
Team deckleri yenilendi.

mustafa72
16-04-2013, 08:43
Iyi şanslar gençler

semanka
19-04-2013, 16:39
Takım listesi yenilendi Can ve Baybars oyunu bıraktı.

Neko Blade
19-04-2013, 21:06
Bu gelen 2 kisi kim?

Neko Blade
19-04-2013, 21:06
Berk Emre ve Yiğitcan?

Neko Blade
24-04-2013, 00:46
Takım dondu la ehuehhehehehehehehhe

semanka
25-04-2013, 19:04
Nesi dondu lan nadide takımımızın ehueheu

semanka
29-04-2013, 22:12
YaralıGözlük (Mehmet Emir Özcan) takımımıza katılmıştır.

Neko Blade
01-05-2013, 17:28
Yaralı Gözlük ne deck kullanio la.

let the game begin
02-05-2013, 20:08
Aral berkin nickini yaz

Paragon
02-05-2013, 20:52
Yaralı gözlüğü çıkarın bence hileci/sharker o çocuk

Neko Blade
03-05-2013, 18:00
Bunu neyi düşünerek söylüyorsun. Yaralı gözlüğü tanımıyorum ama neden böyle söylediğini merak ettim. Kötü bir şeyimi varda biz mi bilmiyoruz?

semanka
03-05-2013, 18:34
Yaralı gözlüğü çıkarın bence hileci/sharker o çocuk
Fikriniz bence sizde daha iyi.

bahadiry62
13-05-2013, 18:59
Ad- Soyad: Bahadır Yenikurtuluş
Deck: Chain burn - Grave Keeper's iskelet
Yaş: 14
Mail: kullanmıyorum fakat face den ulaşabilirsin . https://www.facebook.com/bahadir.yenikurtulus?ref=tn_tnmn

tatsuma sakamato
13-05-2013, 19:11
Ad- Soyad: Bahadır Yenikurtuluş
Deck: Chain burn - Grave Keeper's iskelet
Yaş: 14
Mail: kullanmıyorum fakat face den ulaşabilirsin . https://www.facebook.com/bahadir.yenikurtulus?ref=tn_tnmn

Bence gelsin

semanka
13-05-2013, 19:57
Ad- Soyad: Bahadır Yenikurtuluş
Deck: Chain burn - Grave Keeper's iskelet
Yaş: 14
Mail: kullanmıyorum fakat face den ulaşabilirsin . https://www.facebook.com/bahadir.yenikurtulus?ref=tn_tnmn

Tamam alındın.

semanka
11-06-2013, 12:18
Qwert_b_13 takımımıza katılmıştır.

qwert_b_13
11-06-2013, 15:06
oley nationalsda top 4 de 3 adamımız var,yuppii

TR Mediocre
11-06-2013, 18:34
Beyler hata var.
Face i varsa maili nasıl yok amınagoyum biri açıklasın bana

semanka
11-06-2013, 21:09
Beyler hata var.
Face i varsa maili nasıl yok amınagoyum biri açıklasın bana.
Sesli güldüm

qwert_b_13
12-06-2013, 22:47
deste eswarm oldu

Borasaurus
13-06-2013, 00:57
Ad: Bora Sarıoğlu (borasaurus)
Deck: inzektor,macro rabbit,dark world,blackwing,exodia,machine vs. vs.
Yaş:13-14

Ayrıca bir arkadaşımıda sokmak istiyorum:

İsim: Ali Kutay Daştan
Deck:inzektor,chaos dragon,macro rabbit,blackwing,geargia,karakuri

3f3
13-06-2013, 00:58
hahahahaha yanında arkadaşını pazarlığa sokan futbolcular gibi hahahahahahahahahaaha

semanka
13-06-2013, 11:10
İkiniz de alındınız.

Borasaurus
13-06-2013, 12:26
Saolun. Birde tqkımcq yarın pegasus a gidelim mi

semanka
13-06-2013, 13:10
Yarın ben belki gelirim bir de takım içi yazayım
Arananlar:
1 thunderbird
1 pandemic
3 castor
2 rabbit

DK
13-06-2013, 14:00
Sana bi castor vercem lan ben sen ne taktın o 3 castor 3 castor :D:D

Borasaurus
13-06-2013, 17:59
aranan kartlar:
2x snowman eater
2x lyla
2x pot of d.
3x geargiant
4x mind crush
bütün galaxy ve photon karları
2x bls
2x number 50
2x abyss dweller
1x sazfe zone
1x xyz reborn
2x bear
constellar lar
1x wind-up arsenal zenmaioh
2x catastor
1x armageddon knight
5x veiler
2x geargia gigant x
2x karakuri burei

DK
13-06-2013, 18:22
constellarlar var bizim takımda satılıksa veririm yarın. Gel yarın bul beni ehue

qwert_b_13
13-06-2013, 18:38
oha bora haters gonna hate

Borasaurus
13-06-2013, 18:54
Yanlız bukartların çoğu ali kutay ın istedikleri yazmayı unuttum. Constellar dq öyle

Borasaurus
14-06-2013, 16:20
Aral. Senin için bir tane castor aldım

TR Mediocre
14-06-2013, 16:50
2 snowman 2 lyla 1 veiler 1 safe zone 1 abyss dweller var

semanka
14-06-2013, 18:00
Tamam bu cumartesi pege gelebilir misin?

TR Mediocre
14-06-2013, 18:18
hayır

semanka
14-06-2013, 18:27
Sana demedim borasaurusa söyledim.

TR Mediocre
14-06-2013, 18:30
Sana demedim borasaurusa söyledim.

Borasaurus
14-06-2013, 18:36
Tamam yarın gelir misin. Birde snowman , lyla ve safe zone arkadaşa. Diğerleri benim

qwert_b_13
14-06-2013, 22:44
wcqüde aral ve ben takımımızı eswarmlarla temsil edeceğiz.İnş takıma başarı kazandırırız :)

Borasaurus
14-06-2013, 23:39
abi ne yaptınız yaaa. eswarm larla girmeyin. yaklaşık yüz tane eswarm olacak. bir sürü mach-up ı var. wind-up filan yapın veya t.g. ile katıl üç tane skill drain ve bls filan oyna. birde bizim takımın skype ı varmı tartışalım filan

not:decklere t.g.eklendi

qwert_b_13
14-06-2013, 23:46
yok ama kurarız

Borasaurus
14-06-2013, 23:48
ve dediğimi düşünün. yarın geliyorsunuz değil mi . ben ve ali kutay geliyor

qwert_b_13
14-06-2013, 23:50
yarın sanmıyorum

Borasaurus
15-06-2013, 18:00
Destelere geargia eklendi

Borasaurus
16-06-2013, 01:45
takımca coretcg den box alalım.hem aral a filan kart çıkar hem olmadı başka boxlar filan alırız. amerika da 70 dolar türkiye de 360 lira. kargo yu ortak öderiz.

Borasaurus
16-06-2013, 01:45
yanlış anlamayın. takımda tek aktif kişi ben miyim

Neko Blade
16-06-2013, 11:13
ya facedeki grup sayfasında konuşuyoruz ondan çok mesaj yetismiyor buraya.

DK
16-06-2013, 11:45
coretcg'den sealed product alamazsınız, onlar uluslararası gönderilmiyor.

let the game begin
16-06-2013, 12:31
takımca coretcg den box alalım.hem aral a filan kart çıkar hem olmadı başka boxlar filan alırız. amerika da 70 dolar türkiye de 360 lira. kargo yu ortak öderiz.

bu yaz berk amerika'ya gidiyormuş.Ona öderiz parayı o bize box'ı alır(tachyon tercihimdir)

semanka
16-06-2013, 22:23
Almanya'dan box alınmazmı benle baran alırız geliriz olmaz mı?

qwert_b_13
16-06-2013, 23:24
bakarız belki