+ Konuyu Cevapla
Toplam 7 Sayfadan 3. Sayfa BirinciBirinci 1 2 3 4 5 ... SonuncuSonuncu
Toplam 70 sonuçtan 21 ile 30 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: 5. TURKISH REGIONALS - 8 Mart 2015 Pazar

  1. #21
    yalamayalım bari bu sefer

  2. #22
    Alıntı coil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yalamayalım bari bu sefer
    euhuehuehuEUHEUHEUHUEHUEUHEUU

  3. #23

  4. #24
    Alıntı akifkoyucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben gelemiom
    2x HEUHEUHEUHEUHEUEHU bide beyler 2 yeni arkadaş getiricem 1 tanesinin destesi yok turnuvalık verebilecek destesi olan ulaşabilir mi

  5. #25
    İzmir veya çevresinde tunuva biliyor musunuz

  6. #26
    abi 4 ne ara oldu facde de gormedim -_-

  7. #27
    Alıntı in_Fection eu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi 4 ne ara oldu facde de gormedim -_-
    İzmir'deydi.

  8. #28
    Sıçarkene selfie ;) DK saygın bir yolda ilerliyor DK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2010
    Bulunduğu yer
    Istanbul, Turkey, Turkey
    Mesajlar
    3,274
    Alıntı the flash 2015 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İzmir veya çevresinde tunuva biliyor musunuz
    İzmir'deki turnuvaları "Turnuvalar" forumunda takip edebilirsin. Şu an planlanmış bir turnuva yok ( sanırım ), ancak olursa başlığı burada açılır.
    Alıntı Kemal Nickli Üyeden Alıntı
    Ben böyle kötü oynuyo gibi gözüküyorum ama aslında içten iyi oynuyorum

  9. #29
    Bu turnuva canlı yayın ve coverage yapmaya geliyorum. Ayrıca dek de getiririm takılırıs.
    Biraz bilgi vereyim.

    Canlı yayın: Tancan Balkız ve benim sunuculuğumda saat 13:00 gibi başlayacak. Feature matchler, sohbetler, genel ortam, round arası analizler sizleri bekliyor olacak.

    Yayın bilgisayardan www.younow.com/thedenizgokay adresi üzerinden, mobil cihazlardan ise YouNow application'u yüklü olduğu taktirde uygulamanın arama motorundan thedenizgokay nicki yazılarak bulunabilecek. Mobil uygulama AppStore ve GooglePlayStore'da mevcuttur.

    Yer yer donma yaşanması Pegasustaki nete bağlı biraz

    Coverage: Tarih öncesinden kalma kamerama şarj makinesi bulursam (çünkü kayıp) 3 Ağustostakiyle eşdeğer bir coverage yapıcam, tabi daha pro olur bi önceki baya amatör çekimdi ehuhe. Haftasonu için uygun kameranız varsa tripodum var zaten özelden yazın sd card falan da var baya sırf kamera gerek.

    Böyle işte.

    (Başkan, ana sayfaya canlı yayınla ilgili bişeyler assana)
    Konu DenizGokay tarafından (03-03-2015 Saat 17:26 ) değiştirilmiştir.

  10. #30
    Kayıtlı Kullanıcı Auroran saygın bir yolda ilerliyor Auroran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    242
    Alıntı DenizGokay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu turnuva canlı yayın ve coverage yapmaya geliyorum. Ayrıca dek de getiririm takılırıs.
    Biraz bilgi vereyim.

    Canlı yayın: Tancan Balkız ve benim sunuculuğumda saat 13:00 gibi başlayacak. Feature matchler, sohbetler, genel ortam, round arası analizler sizleri bekliyor olacak.
    No!! thats a Lie... i dont know what is he talking about!!!
    Who cries for the children? ............



    1010110110111 1111101 110101011111111 0101101

+ Konuyu Cevapla

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
porno rokettube brazzers